Türkiye’ye İran tehdidi / Bir Milli Coğrafta Barikatı


Türkiye’ye İran tehdidi

İran, kendisine karşı bir Amerikan saldırısına topraklarını açan ülkeleri füzelerle vuracağını ilan etti…

Aydın Doğan Orospusun , Sikeceğim ananı . Akıl almaz Hatalar. Amerika delirenleri. TÜRK LERIN Amerika HAKIK. Ne Derecelendim. İri Yarı GElinimç. Çöz Bakayım. Cok Sokarım Dinine . Cok Cıkarım Aklından. Cok sınıfsın. Sok Amayım. Cok Kibarım. Cok ua. Bok Gör . Bok Yalar. Terbiyesiz Odam.

Yazdığın haberlere. SAyfalara Başlıklara Sectiğin Cümlelere dikkat et. Sokarım Aklını aldığpınız Pazartesi .

Aydın Doğan Mezar. Akıl. İlim. İrfan. Çok medeniyim. Yaşatmıyacağız. Ölüm Haberini aldın. Örgütleniriz . Aşığımızsınız. Sezerim . Sert vuruyorum. Öldür Yeminim var. Akıllanırız. Sezerim. Çöl Felaketim. Sırlanırım. Sızlatırım . Alimallah . Yakalanırsam. Yakarım. Yol Ayrımı. İrkil. Ölürüm. Tabiri Caiz . Üryaaann. Akıllanırım. İman ver. İlim belede. Okul. Akıl . Sert Vurgu. İman Ettim sen Delisin. Çok şıngırak. Tertip al. Yakalayacağım. Kusursun. Kasarım . Kasınıyorum . Kölen ol. Akılln . İman ettim ben delireceğim. Çok şıka. Çok şeker oğlan . Medeniyet kokla . Ali mallak. Aklımdasınız. Ezerim . Seri katillerim var. Cok seriyim . Sert Girintili çıkacak. Okul. Çok lekeliyim. Çok lukuy , lıkırdı . Akıl iman yok bende. Deniz . Alaşağı . Azarız . Al aşağı . Takit. Kele alaka . Aklımdasınız . azarız . İlim iş üryan . Çöl şil , iş üru, ol , akıl , akıl , akıllı ol , olay , oynama , kalın damar , aklımdamızınız . azaerim sert, dener bir , mantalite yol , akıllanırım . İman sert , sert , sert , sert , sert , sert ,sert, derin , serseri . makara , akıllanırım . İman et , faydalısın . Akıllanırım , Deli felsefe. İmanı yak. Akıllan . İma gör . Ama göt , özür , akıllandım, akıllan , amayız , azarız , akıllanırız , azar deliler , sırrr, serinle , amat , amaer, amaer , amaer ,amaer , amaer ,amaer ,amaer ,amaer ,amaer ,amaer ,amaer, amaer ,amaer ,amaer ,amaer, amaer, amaer ,amaer ,amaer ,amaer ,amaer ,amaer ,amaer, amaer ,amaer ,amaer ,amerikancık, kapalı kutuyum , özür dile , azaer , azaer ,aer ,aklımdamın, aklımdam , akarım , akıllı akalın , akar , deli duy , deli dürtme kolan , kollan , kollan , akalın , azarız , ima et , amat , amerika

azdık , azayım , azarız , amar , amerika , kalındamar , kalın damar , madara ,amare, medeniyet irkil ,sınıf atla , sıfırın altındasınız , azarım , aklımdasınız , ima ettim , sıg , kıl , kollanıyosunuz , azaer , madara , amerikalıyım , amerikalıyım , sızlama var , bacanak gördüm , sırt , kıl , kılac, kılac , kılac , lıkırdı, ima ert , irlişüiş , iş üryan , ima et , sınıf dar , derin , konu , olay ima , akalın , akarım , akıllanırım , ima ettim , sedef gör , gört , gerinin, ima ettim , haser , kaser , kılcal damar , amerika , kolay konu , olay , olağan , amerika iman , iman , iman erkek , kalın damar , bilmiyoruz hic , amerikalıyım , amerikalıyım , ürkütüyorum , iş üryan , amayız , azerika , azerika , azerika ,azerika , aliyim , iman ert , it , lok , lakırdı, iman derin , dertlisin az , akıllanırım , iman ert, il , iş üryan , aslanım , amayız , amerikalıyız , sert kalim , kalın konu , ameliyatta olan asıl konu , akıllanırım , iman ettim , seri katiller var , amerikadayız , azerika ,azerika ,azerika , azerika ,azerika , akıllıca adam , sınıf atladık , iman ettik , ederim , derim , deli konu , ülke var , amerika var , kalın komuk , lok , lakırdı , izaya ger , ler ,iş üryan , azaerika , aziş , iş üryan , ameliyat kalın , kalın kaslı oyun , azaerika ,azil , iş üryan , azerika ,kalın konum , kolun , kolum , kollanıt , iş üryan , iş üryan , sınıf atladık , safsınız , azarım , akarız , amına koruz medeniyetin , az allah bak , akalın , akarım , akıllanırım , iman ettik , sert vut , akıllı , acı biraz , iman ettik , en derin de sarstık , sarsmaya devam , akıllanırım , iman ettik , acı kılcal damar , ayıp ettin , emerika ,emerika ,emerika , emekil cal dana , amak , kalın damar , olap , polis , iman , irkil , sınıf faydalanıyot . polis , polis , polis , polis , polis , polis , polis , polis , polis , polis , polis ,,poliss ,polisiss ,poliid, poliiiis , derin konu, olay olağan , iman ettim , yakarım , okul kalaylama , akılanıcam , emen , lik , kık , kol , kollanıt, kolan , akıl , iman , sedef vurgunu , iman ettik , derin konu , olay , olağan , sınıf vurgula , iman er , kek , kalın konu , olap , polis , polis , polis , polis , polis , üşşşş , işimiz var ,derinlerinle , olay , olağan , akıllanırım , akıl , kıllandım , imana derin , derin konu , kıllandık , derin dertsinz .iç boşalması , olap , polis , polis ,polşi , şik olay , olağan , akıllanırım , azar , azar , azar ali , allaj , kalın damar , sertsin şimdi , vut , nuk , muj , mujde sana ,ali akkkka, akkkk , ali akkalın , amar , amerika , amerika , amerika ,akıllanırım , ima et , erkeksin , duyuyoruz , ali allah , kalındamar ,sıcak konu , olağan , amayız , amerika , kalındamar , olay , olağan , azz gelin , amerka , akalın , kılcal kol , kollan , kollanıyorum , kollanıyorum , kollanıyor , akıl , ali , iş üryan , asah , kalın damar , ali allah , alık alık nakıl , kalın damar , olay , olağan , aklımdasınız , ima ettim , sedef vurgula , ima ettim , sedef vurgula , ima ettim , sedeg , kel alakıl , lıkıt , lok , lolk , lok ,

    Bir Yanıt Bırakın

